I tots els homes que van participar en la primera mort (expulsat de l'Eden de Déu), germans fer-nos entendre aquí que estem parlant de germans del cel, les ànimes, de les coses espirituals, anem a demanar el Senyor Jesucrist, que desprenen les nostres ments del món físic, al cel hi ha temps, espai o a distància.
Buscàvem pel poder en el camí de les tenebres, el Senyor nostre Déu ens va dir, no jugar en el mal, si vostè va a morir, però en tancats barbs il. lus òria pel poder, la cobdícia i Satanàs, introduïu el camí on estem no podia han entrat.
Germans, un dia en el llunyà passat ens van amb Déu (pare), en Eden de Déu, es van plantejar per generar llum i no simplement ser llum perquè si fos que simple, Déu (pare) generaria en forma de llum ens i ja tot estava resolt, però com veurem no és així de simple.
Déu en principi abans del cel i terra, abans hi havia les galàxies, abans de l'existència de l'univers.
Déu en res perquè res no havia encara estat neix, però Déu que habitava en tenia res a plena plenitud de tots els seus poders.
Hi ha res com la ciència de les matemàtiques 100 menys 100 = 0, el zero no és res, això no vol dir que allà no res el Zero, però tenim 100 100 positius i negatius, dins d'aquesta zero, això significa que no hi havia un univers, sinó més aviat que hi havia un univers d'oposats, un univers que és neutralitzat, un univers que ell mateix anul·lacionsL'univers de Déu (pare), hàbitat de Déu (pare).
En el Sine qua non de l'hàbitat de Déu (pare), ja existia, tot el que podem pensar i imaginar, per exemple: bé – masculí = 0, llum-tenebra = 0, l'amor-odi = 0, etc..
Totes les qualitats i adjectius que sabem i no sabem ja estaven ordenats en no-res, l'hàbitat del nostre Déu, en parelles, és a dir, a pols oposats.
Germans que res, nosaltres el coneixem com l'esperit paraula.
Podem utilitzar com a exemple dos d'ells entre milions, esperit d'amor menys esperit de l'odi = Zero igual a res.
Germans intenta posar-se en aquest hàbitat que nostres vides de Déu, on si es tira una corda a esquerra crear igual força en la direcció oposada, és a dir, a la dreta.
Sent que els pensaments propis del nostre Déu si presenta necessàriament com a oposats.
Germà resoldre aquest problema: com Déu podria desenvolupar una qualitat diferenciada i que la qualitat ve amb el seu contrari?
Déu sabia tot crear dins el seu hàbitat, generaria també seu exemple contrari:
Llum genera ombres.
Planteja bé el dolent.
Races amor odi i així successivament.
Al mateix temps que Déu tenia res, ell tenia tot, però és un tot que desapareix en oposats.
L'inici i el final de l'univers que encara s'està creant, tot té el pla de Déu.
Déu sap que els detalls de l'univers sencer de la seva creació, però l'univers no sap el seu creador.
Déu penetra qualsevol detall de l'univers va crear, per mantenir-lo, ho modifica, i Déu entra participa i canvis, però què ha canviat la matèria física o no, no participar-hi.
Els homes Som criatures esperit creada per Déu en la seva imatge i semblança, per tant, Déu és en nosaltres, però això no vol dir que estem en Déu.
Déu està en nosaltres amb tot el seu poder i la seva glòria i Déu es desenvolupa els misteris del seu hàbitat a través de nosaltres, per aquest motiu que Déu té orgull i plaer en els homes com treball. Va triar el camí de la llum, però quan li va succeir a la foscor i l'infern (patir) en això, feina va romandre a la llum i no acceptada i no cedí la condició Sine Qua Non de l'univers dels contraris, que demostra que és possible escollir un camí força.
Jesucrist és el fill de Déu, abans no hi havia cel o terra o univers, Jesucrist era amb Déu.
Quan Déu pel seu poder i saviesa, va dir:
Gènesi-capítol 1.3
I Déu va dir: Faci's la llum. I no hi havia llum.
I Déu veié que la llum era bona; i Déu va fer la separació entre la llum i la foscor.
Germans i Déu va veure que era bona llum, però no va dir el mateix de la foscor i en aquell moment que Déu va fer la separació entre la llum i la foscor, Déu va prendre consciència, que era la llum era foscor i Déu va escollir ser la llum.
Fins i tot abans d'aquest moment els milers de milions de milers de milions d'anys enrere, Déu tenia consciència no maltracta o de llum o foscor.
Germans que eren a primera escissió que es va produir en l'univers i va ser entre la llum i la foscor, entre el bé i el mal.
Germans, fer-nos entendre que Déu no creava la foscor i fins i tot mal, sinó més aviat crear llum i quan llum creat, Déu separa la foscor de la llum, perquè va veure Déu en la foscor són dolents i Déu des del principi que no amb el mal.
Com l'hàbitat de Déu no pot desenvolupar qualsevol qualitat diferenciada per llei Sine Qua Non de l'hàbitat de Déu, és a dir, la Llei de contraris. Després d'això: Déu va crear l'univers, però no en el seu hàbitat, però tot va ser creat per Déu, es va fer del seu hàbitat, es va fer al seu fill Jesucrist, Jesucrist i Crist Jesús.
Jesús Crist ha existit des de l'eternitat, com es parla en Colossencs, veure a continuació:
Colossencs, capítol 1, versicles 15, 16, 17, 18, 19, 26 – que és (Jesucrist) imatge del Déu invisible, el seu primogènit (el primer) de tota la creació. Per a ell eren creat totes les coses en els cels ia la terra, visible i invisible, si trons, dominacions van, els principats són els poders, tot va ser creat per ell (Jesús Crist) i per a ell (Jesucrist). I és ell (Jesús Crist) abans de totes les coses, i totes les coses subsisteixen per ell (Jesucrist). I (Jesucrist) és el cap de l'església és el principi i el primogènit de la mort, de manera que tot té preeminència (que Jesucrist sigui sobretot). Era plagui (pare) que tota la plenitud habitaven. El misteri que s'ha ocultat de totes les edats i en totes les generacions, i que ara ha estat manifest als seus Sants.
Segell germans, Jesús Crist és de l'eternitat, i que prediquen que Jesucrist és només després que el seu naixement a la terra és una heretgia! I és considerat pels cristians com l'Anticrist. Perquè creiem plenament el que està escrit en la paraula de Déu sagrat i Colossencs capítol, com l'afirmació anterior.
I Déu (pare) per la seva saviesa ha desenvolupat un pla, el pla de Déu (pare): generar llum sense generar la foscor. Però, com?
Déu sabia tot crear dins el seu hàbitat, generaria també seu exemple contrari:
Llum-foscor.
Bé – masculí.
Amor-odi i així successivament.
Pla de Déu va crear un univers en Crist.
En aquell moment va començar a diferenciar on era possible crear més llum sense generar l'oposat a la foscor, que podem anomenar diferenciada de qualitat de la saviesa de Déu.
Déu l'aixecà Jesucrist, quan parlem del naixement de Jesucrist aquí, no estem parlant sobre la missió de Jesús Crist a la terra, però Jesucrist plantejades en llum esperit amb Déu, com a part del seu cos, com la creació de Déu primer en l'univers perquè està escrit que Déu és el cap i el cos de Jesús Crist Déu.
Déu posseir intel·lecte un cos del seu hàbitat, per tal que aquest òrgan pot generar diferents qualitats de la llum, per tal que el poder d'aquesta llum, aquell gran dia, Déu separa definitivament el seu hàbitat. Com podem veure a continuació en:
Isaiah-capítol 30, 26
I es la llum de la Lluna com la llum del sol i la llum del sol set vegades més alt, com la llum de set dies, en el dia que el Senyor crida la quebradura del seu poble, i curar la ferida de la ferida.
Germans, el meravellós la paraula de Déu, les Sagrades Escriptures, la Bíblia té tot el que necessitem per a comprendre el Regne del cel. Jesús Crist és l'únic que ens Mostra el camí a la dreta.
I el salmista demana a Déu, demana que Déu enviï el seu lloances a ell que elevar al grau més alt de la llum (energia) demanant a Déu la llum del teu rostre, i Isaïes parla ens paràbola (simbologia) on: la lluna és l'església i el sol és Déu.
Avui som com la Lluna té llum pròpia, però rebut de Déu la llavor de la teva llum, en l'Evangeli de Jesucrist i l'església, com va dir el profeta Isaïes: nostra llum (església) serà com la llum de Déu, i el gran dia la llum de Déu serà set vegades superior al és avui.
Germans, Déu és el cap i el cos de Jesucrist, Jesús Crist és el cap i l'església el seu cos i convertir-se en un sol cos, Déu és llum i rebrà en el seu tabernacle més llum, la llum de Jesucrist, i Jesucrist és llum i rebrà en el seu Tabernacle més llum, la llum de la seva església, la llum de cada esperits lleugers, la llum del que està guardada en aquell dia gran pertanyeran al Tabernacle de Jesucrist.
Així fer germans diem que Déu està en la seva obra al llarg de les seves creacions en cada àngel, Arcàngel a cada un en cada serafins a cada home, a cada física o espiritual a través de Jesucrist, però res és en Déu.
Segell perquè Déu va crear un univers en Jesucrist del seu hàbitat.
Germans, el que importa al nostre Déu segueix a continuació:
Revelacions-capítol 3
Jo conec el seu obres, que li són ni fred ni calent: tant de bo fossis fred o calent! Així, ja que ets tebi i ni calenta ni freda no són, vomitar li de la meva boca.
Revelacions-capítol 22
Que és injust, fer injustícia encara, i que és sagrat, ser santificat encara!
Germans d'introduir el Tabernacle de Déu no pot ser Zero, no podem estar tèbies, exemple: fer una mica de bona i també una mica de mal la pràctica, molt menys mal = Zero.
Germans, com la Sagrada Escriptura ens diu en Apocalipsi, el Zero (calenta) és igual al nostre Déu, vomitar li fora de la meva presència.
Hem de contribuir amb diferents qualitats de la llum, igual que aquells a qui Déu pren orgull i alegria: Abraham, Isaac, Jacob, Henoc, Noah, Moses, Samuel, Elijah, Daniel, Isaïes, feina, apòstols Paul, Peter, com Stephen etc. i com l'apòstol Joan i els milions i milions que va veure que s'obtenen de la foscor, llums tot en blanc amb de la màcantant l'himne de la victòria.
Es com els germans cos (Tabernacle) de Déu?
El cos de Déu tindrà la (07) set esperits de Déu (pare) que són la (07) set columnes del Tabernacle de Déu, cos de Déu està formada per llum esperit, així mateix són els ornaments del Sagrari del cos de Déu, els ornaments del cos de Déu, les virtuts diferenciades de cada llum esperit, el cos de l'esperit de Déu de la llum. L'esperit de Déu, diem: Jesucrist és la principal matèria primera utilitzada en la construcció el Tabernacle del nostre Déu, és que els fonaments del seu cos són els fonaments de l'antic i Nou Testament, amb tots els sacrificis que feien els profetes i apòstols, i a través del sacrifici de cada ànima salvat que és una pedra preciosa viu aquest cos, sent el major de tots els sacrificis de Jesucrist, en el qual tot el cos de Déu és ben ajustat, i nostre creixement d'estatura de vareta perfecte és donar les condicions per a nosaltres per formar part del Tabernacle sagrat de Déu (pare). En la qual tots els salvats aquell dia, es ser (01) un cos construït per un lloc d'habitatge de Déu (pare) en un esperit de llum.
Germans l'univers creat per Déu poden patir canvis, l'univers no és fix com l'hàbitat de Déu, per què es va crear, perquè pot ser generats qualitats diferenciades de la llum, aquestes qualitats que formaran part del cos de Déu.
Germans del món en què vivim és el món que li importa al pla del nostre Déu (pare), perquè Déu (pare) té un interès en les diferents qualitats de la llum, i el nostre món està fet de qualitats i les opcions entre llum i foscor, entre el bé i mal, entre amor i odi, etc., tota la matèria aquí hi ha que Déu exigeix per a edificació de seu Tabernacle (Nova Jerusalem).
Germans l'univers creat en Jesucrist és un univers que permet canvis, encara que hi ha els oposats: llum / foscor, dret-malament, l'amor-odi, etc. Es tracta d'un univers que accepta el canvi, accepta la passejada per l'estatura de vareta perfecte, accepta la individuació espiritual. I Déu va fer-lo perquè pugui ser canviat, podem prendre nostre llum de la foscor. Tingui molta cura nostre mal. Prendre amor del nostre odi, etc.
Segellar i és aquí en aquest univers que la humanitat està generar llum. Generar qualitats diferenciades de la llum.
La saviesa de Déu en la creació d'un univers a Jesucrist que està diferenciada llum d'hàbitat, per tal que aquest nou univers (Nova Jerusalem) genera el mateix distintiu llum autònoma.
Això és per què l'església de Crist és un divisor de hàbitat de Déu, que es agregar el seu Tabernacle, perquè la seva essència és també la llum de qualitat diferenciada. És per això que l'església de Crist és distingides qualitats de Déu (pare), com un augment en la potència de Crist i de Déu.
Aquestes qualitats no existeix, com una creació de Déu, però que l'home extreu pel poder de Jesucrist pròpia foscor, ja va ser esmentada de diferents qualitats del treball. O com Isaiah ens diu: 58.10 Isaiah-capítol – i si s'obre la seva ànima a la fam i es cansen de l'ànima en perill: llavors augmentarà el seu llum en la foscor i el seu pessimisme es com el migdia.
Quan parlem aquí del pla de Déu (pare) i pel que fa a l'esperit de saviesa creada i executa el seu pla, amb la finalitat de generar llum. Aquest mateix pla de Déu (pare), és el nostre pla de generar llum per l'esperit de l'amor de Jesucrist en les nostres ànimes.
Aquí es crea una dualitat en parlar de Déu (pare) o discutir com generar llum en les nostres ànimes pel poder de Jesucrist, per convertir-se en veritable esperits lleugers.
No obstant això, és necessari parlar sobre la nostra pròpia qualitat de llum-insensible. Allò és per què ens cal distingir diferents qualitats de la llum, individual. Perquè està escrit que la salvació és individual, van formar l'església de Crist, que és el cos de nostre Senyor Jesucrist.
Hem de superar l'estat inicial de la nostra ànima, el camí espiritual en l'estatura individuació de perfecte vareta ha de continuar en la nostra vida, desenvolupar diferenciades les qualitats de l'amor, la pau, santificació, justícia, etc. Si vostè no practica aquestes qualitats diferenciades en les nostres ànimes, ens quedem a Zero i Zero és la mort eterna de l'ànima.
Germans, som gonna infern (sofriment eterna) com no podia generem qualitats diferenciades de la llum, diferents qualitats de l'amor, diferenciar les qualitats de la pau, etc.
Molts de nosaltres per tal de justificar el que diem: serem salvats per la fe i no per obres! Tothom que cregui i sigui batejat es desarà. I és veritat perquè no hi ha cap mentida en la paraula de Déu. El que de vegades no clar per alguns, què és aquesta fe? Què és aquesta creença.
Aquesta fe que creu que és creure en nostre Senyor Jesucrist, no només que ell és el fill de Déu, perquè en aquest fins el diable, els principats i els poders del mal també creure, és creure i seguir tots els missatges que ell ens va llegar en el seu temps a la terra incloent-hi la vinguda de l'esperit Defensor, va dir: no et deixo només, però t'enviarem l'esperit nòrdic.
És creure (fe) en la doctrina de Jesucrist és creure en les paraules de Jesucrist, és de creure en el nou testament que es va vessar per la seva sang (vida) de Jesucrist, és creure que ell (Jesús Crist) era amb Déu (pare) i es va fer carn, pobre va ser humiliat i es va convertir en el més petit, era humil, de manera que podem tenir el dret a la vida eterna amb gloria, creuen en Crist Jesús és creure i seguir tot el que està escrit en el Nou Testament, és creure en l'Evangeli de Pau deixades per Jesucrist.
Per aquesta raó que és intrínsecament, on l'ésser humà té en qualsevol lloc que va néixer, l'home pren en els seus gens a la recerca de Déu, pel més primitiu i aïllat de la societat de l'home que està sempre a la recerca de una major sent, en la seva lluita contra la foscor fora de l'estat inicial de la teva ànima que és igual: Bé-masculí, llum-tenebra, amor-odi, etc.
La individuació és espiritual per a nosaltres els cristians li deien la talla de Rod perfecte. A peu en el camí de llum estatura Rod perfecte és l'essència de la vida espiritual per a tota la humanitat.
I si no vol que la Humanitat a trepitjar aquest camí l'església de Crist segur seguirà, perquè és l'única manera d'entrar de cel i participar en el Tabernacle de Jesucrist i de Déu (pare). Cremo nosaltres, perquè només qui té fe en Jesucrist, se salvarà. Com està escrit en la paraula de Déu (pare), tothom que cregui i sigui batejat es guardarà!
Creuen tenir (fe) en el camí de llum (la manera en Jesucrist) és el següent:
Camí de les tenebres
|
Camí de llum (fe en Jesucrist)
|
Caminar en el camí de les tenebres
|
Creient tenir fe, per seguir el camí de llum (Jesucrist)
|
Mal
|
Pou
|
L'odi
|
L'amor
|
Menyspreu
|
Caritat
|
Injustícia
|
Esperit de la Justícia de Déu
|
Critiquen la següent
|
Ajudar el seu company
|
Parlar malament de la següent
|
Pregar per la següent
|
Fent un treball per mal
|
Reunió amb els germans, pregària, així.
|
Envejós de la prosperitat de la següent
|
Feliç amb la prosperitat de la següent
|
Por, por
|
Coratge, força
|
Dubte
|
Fe
|
Discòrdia
|
Unió
|
Guerra
|
L'esperit de la Pau de Déu
|
L'egoisme, fer per vostè.
|
Solidaritat, fer a la següent.
|
Mentida és transitòria
|
Veritat és etern
|
Cos
|
Ànima
|
Infidel
|
Santo!
|
Cos desitjos
|
Desitjos de l'ànima
|
El món, la terra.
|
Cel, Siam celestial.
|
Vanitat
|
Purificació
|
Nerviosos, tensos
|
Calma, serè
|
Esclat d'emocions
|
Control de les emocions
|
Ciències de la terra
|
L'esperit de la saviesa de Déu
|
Confós
|
Discerniment de l'esperit de Déu
|
Falta de respecte a Déu
|
L'esperit de la por de Déu
|
Prosperitat temporal
|
Prosperitat eterna
|
Inconscient acte pel conjunt.
|
Actuar conscientment els Ego
|
Insistir en el passat
|
Llibertat d'ànima per al futur
|
Tristesa de la carn
|
L'alegria de l'ànima
|
La Llei de forma gratuïta
|
La llei del perdó
|
Imperfectes
|
Transmutar en perfecte
|
Pensament destructiu
|
Reflexió constructiva
|
Reclamació
|
Persistència en meditació sobre Jesucrist
|
Fracàs
|
Victòria
|
Mort
|
Vida
|
Fixar atenció cos desitjos
|
Fixar atenció (7) esperits de Déu
|
Ànima negativa
|
Soul positiu
|
Meditar la interrupció de la vida
|
Meditar, sentir la presència de Déu.
|
Actitud de la venjança
|
Actitud del perdó
|
Convicció
|
Absolució
|
Temps, distància
|
Hi ha temps o distància
|
La guerra entre el bé i el mal, entre la llum i la foscor, entre amor i odi, etc., són qualitats que ja existia en l'hàbitat de Déu (pare), abans hi havia l'home, però en l'hàbitat de Déu substitutius, és a dir, Zero.
Com l'home és imatge i semblança de Déu, i aquí estem parlant sobre la imatge i semblança de Déu en l'esperit. L'esperit té el mateix dibuix el mateix genètica espiritual de Déu (pare) són els mateixos que portem als nostres gens, que portem en les nostres ànimes, portem en el nostre esperit els parells de contraris abans esmentats, com molts altres no apareix. Els mecanismes de la nostra ànima, la complexitat de la nostra ànima, l'articulació complexa de la nostra ànima són iguals a l'ànima complexa del nostre Déu (pare).
Germans, llavors quina és la diferència entre l'univers creat en Jesucrist i l'hàbitat de Déu?
És que en l'univers creat per Déu en Jesucrist permet el desenvolupament de qualitat diferenciada dels nostres actes sense que gestiona l'oposat. (Aquesta és la saviesa de Déu i aquest és el pla de Déu).
Des de l'essència del nostre ésser és les qualitats diferenciades de la llum, sent que en nosaltres les qualitats són diferenciats, separats uns dels altres i per tant no mútuament anul·lar mútuament al contrari, és activa en el desenvolupament espiritual. Allò és per què tenim l'esperit ens intrínsecament bo-mal, llum i foscor, amor i odi, etc. Perquè nosaltres Déu es divideix en dos.
I aquí hi ha complert la paraula de Crist Jesús quan va dir: jo sóc en Déu (pare) i Déu (pare) està en mi.
Segell germans, si seguim sent fidels a la finalitat de la nostra creació està generar llum a través de Jesucrist, si pots desenvolupar per la fe en Jesucrist diferenciades les qualitats de la trajectòria de la llum en la nostra ànima, segur Jesucrist ens donarà la salvació.
Avui la qüestió de la humanitat:
On és Déu?
Viva de Déu i ell s'està executant el seu pla a la terra a través de Jesús Crist ia través de la seva església, simplement no pot veure qui són espirituals i no simplement cec pot sentir que són sords espiritualment. És Déu en Jesucrist i Jesucrist a la seva església i a tothom que tingui l'esperit d'amor (caritat).
Jesús Crist en la seva llum creix cada dia i la llum en els cors dels homes.
Germans només escric per persones no sé, així que poden comptar amb el testimoni que passava a casa meva.
Tinc 03 filles, una filla de 11 anys que viu amb mi i la meva dona, i ella no està fent bé amb les seves qualificacions a l'escola, que planteja una preocupació per a nosaltres, però estàvem parlant sobre la llum de Jesucrist que creix al cor.
He programat una visita a casa d'un cosí meu que té més de 70 anys, viu amb els seus fills i passa algunes dificultats financeres i té el problema de salut greu, l'objectiu de la visita és anar a casa seva i dir una oració.
Però sentia ganes de prendre una mica de diners, però en el moment de la visita tenia cap disponibilitat i parlant amb la meva mare, ella es presentà voluntari anar a visitar i donar $ 100,00.
I Escolteu nostra conversa la meva filla em va dir: pare pot donar la meva $ 100.00 tinc en el meu Guardiola, en el moment que va guanyar el millor regal de la meva filla em podria donar el 2014, molt millor que bones qualificacions en l'escola secundària i la presència de Déu i de Crist Jesús en el moment que vaig visitar el meu cor amb gran alegria per veure l'esperit de l'amor de Jesús Crist dins el cor de la meva filla 11 anys i la llum de Crist a créixer en el teu cor, Déu ha preparat més de $ 100.00, repartim el $ 300,00 i vam fer una oració i el nom de Déu és ser glorificat.
Aquest testimoni, hi ha milers de testimonis de l'esperit de l'amor de Déu en els cors dels homes, cada dia al nostre planeta, no Acabo de veure Jesucrist, que són cecs espiritualment.
Selah-llum cerca llum, i on la llum és foscor han de doblegar!
Escut – Pau supera les forces del mal! Estar en pau i malament haver de doblar!
L'home no pot definir el Déu (pare) i Jesucrist, però podem veure Jesucrist a través de l'esperit d'amor en els cors dels homes que recórrer el camí de la llum.
Segell, Déu és fora i és l'únic que hi ha dins, que és el tot i al mateix temps és el centre i el catalitzador de la Unió de Jesucrist en home!
Foca, Déu és el principi de la vida. Déu és el cor de l'home i al mateix temps és l'ànima de l'univers. Déu és la font inesgotable d'amor diví!
Germans, tots els judicis el camí de les tenebres que passem és l'oportunitat de prendre nostres tenebres llum un dels centenars d'exemples en la Bíblia tenim feina, veure com Déu s'alegraven en ella:
Feina-capítol 10, 21.22
Abans vaig anar, mai per tornar a la terra de la foscor i l'ombra de la mort.
Terra foscor pròpia, com la mateixa foscor, terres de l'ombra de la mort, sense cap ordre, i on la llum és com foscor.
Germans, feina en aquell moment estava enmig d un suplici terrible, treball perdut les seves riqueses, estima dels seus fills, va perdre tot el prestigi que tenia la ciutat i els seus amics per a ell i el seu cos va ser trobat amb una terrible malaltia una infecció que va tenir des de cap a peus, els ulls i tots els membres amb una terrible picor.
Feina i ens va informar de com se sentia en aquell moment, va dir de feina: abans de morir en aquesta terra de les tenebres, foscor terra mateix, sentint ja a prop de la mort, va dir: què era aquesta foscor sense cap ordre, sinó que avia llum, però que la seva llum és com foscor, en aquell moment Déu va trobar treball a sentir com ell se sentia Déu els milers de milions i milers de milions d'anys enrerecom era el seu món, com era el seu hàbitat, com era la seva vida. Veient com Déu (pare) sentiment: Gènesi-capítol-1, 2-la terra estava sense forma i buit i foscor era el rostre de la profunditat i l'esperit de Déu es va traslladar el rostre de les aigües.
Germans, per a nosaltres serà qüestió de llum que aquest cos de tornada a la terra per tal que el nostre esperit és llum compleix el Senyor Jesucrist que és la llum. Però abans d'aquell moment a un desenvolupament, passejar la talla de vareta perfecte, un creixement de la llum dins la nostra ànima a través de la llavor de la llum que Jesucrist ha posat en els nostres cors a través de l'Evangeli de pau.
I amb absoluta certesa el Calvari no ofegada la llum interior de feina, però el Calvari va portar a generar més llum sobre la feina, especialment sobre el judici després de perdre tot deia feina : Feina 1, capítol 21-nua del ventre de la meva mare i nua faran allà; El Senyor va donar, i el Senyor havia Beneït sigui el nom del Senyor.
Germans amb absoluta certesa, ara la llum autònoma generat en l'ànima del treball i la foscor havia d'inclinar-se.
Feina-capítol 2, versos-9.10-llavors la seva dona li va dir: encara realitzen la seva sinceritat? La maledicció Déu i morir. Però la feina li va dir: com parlar qualsevol boig, perquè parles: hem rebut la dreta de Déu i no rebem mal? En tot aquest treball pecat no amb els teus llavis.
Germans, estem en un cos de la foscor en un món de foscor, fer com Déu (pare) i també com feia feina, en nom de Crist Jesús el Natzarè, donem llum de les nostres tenebres!
Germans avui Satan és ja nostra Àngel (tutor) va resultar-nos per veure qui era digne del Regne del cel, és a dir, digne de participar en el cos de Déu. Avui té que poder Jesucrist nostre germà major, i estic segur que treurà ningú boig demostrar que és digne del cel.
És la manera que Jesucrist utilitza per salvar les ànimes a través de l'Evangeli de pau. Germans seguir l'Evangeli de Jesucrist i la nostra ànima és la llum pura, com l'ànima de l'Anyell eterna és llum pura.
Germans si que vénen a nosaltres, qualsevol sensació de foscor i ho és en nom de Jesucrist, anem a prendre la llum de la foscor, com feia la feina, perquè si deixem foscor romandre en pinxos la nostra ànima. Segurament aquest gran dia, estarem Zero en presència de Déu.
Déu per Jesucrist està en nosaltres, i és ell qui ens dóna força per transmutar la foscor a la llum.
La efectiva nul (Zero) és l'ésser de la foscor. Llum i foscor són les manifestacions de res (Zero), l'anomenem esperit. No importa si l'esperit existeix o no existeix, perquè és nul en totes les coses.
En l'univers creat en Jesucrist és diferent de l'hàbitat de Déu, perquè en la mesura que la llum i la foscor, dret-malament, l'amor-odi, etc., mútuament no anul·la l'altre terme, però en nom de Jesucrist per resistir mútuament com oposar-se a actius, resistir-se a la foscor, mal, odi, etc., si haguessin produït llum en esperit.
Germans, pel poder de Jesucrist, anem a peu al camí de la llum, amb els ulls espirituals fixes a Sió, la Nova Jerusalem, el Tabernacle celestial de Déu (pare), però durant el nostre viatge, si podem cometre cap equivocació, qualsevol falta alguna desviació, hem humiliats abans de Jesucrist i demana perdó, amb els nostres genolls en secret, parlar directament a Jesucrist amb un cor sincer cap a Jesucristperquè la immensitat infinit de l'amor de Jesucrist pot perdonar-nos.
L'esperit no insistir en un gerro (cor, ment, ànima) en la foscor, però passant el temps i guardant en purificació (santificada davant Déu (pare)), l'esperit voluntat abordar en el nostre cor.
Veient com Déu (pare) va permetre als ulls de carn veia una partícula petita de la llum en cossos humans sobre la terra:
Germans. Vostè pot estar absolutament segur sobre la llum que augmenta (es generen) en cada esperit (ànima) de la llum a la terra, els esperits de la llum que millorar cada dia en l'esperit d'amor de Déu donat a cada cristià lliure Evangeli de Jesucrist.
El misteri de Déu no permeten veure la llum amb els ulls del cos, perquè si hem vols definitivament visemos cec a l'hora, però amb els ulls de l'esperit és possible visualitzar, però de totes maneres Déu permès home veure una mínima fracció de la llum, ja que eren alguns informes en la Sagrada Escriptura com la cara de Moses, com la cara de Stephen i la transfiguració de Jesucrist, fins i tot a través dels ulls de la carn si vostè va veure la llum en ells.
Matthew-capítol 17-la transfiguració – i Jesucrist pirotècnica davant d'ells; la seva cara brillar com el sol i les seves peces es va convertir en blancs com la llum.
Èxode-34 versos 29-35-brilla la cara de Moses- i va arribar a passar que Moses descendent del Mont Sinaí (i Moses va portar els dos comprimits de donar testimoni a la mà quan ell va baixar del Mont) i Moses no sap que la pell de la cara va brillar després havia parlat amb Déu.
I mirant com Aaron i tots els nens d'Israel a Moses, Heus aquí, la pell de la cara va brillar; en la mesura temia que li arriben.
Així va acabar Moses per parlar amb ells i havia de posar un vel sobre el seu rostre.
Així, perquè els nens d'Israel va veure la cara de Moses, i que va brillar la pell facial de Moses: i Moses pel vel sobre la cara fins que va anar parlar amb ell (Déu).
Germans, aquests versos són reportats al Moses a parlar amb la gent havia de posar un vel a la cara per la por (por) que la gent tenia l'extravagància de la seva cara.
2 Corintis-capítol 3, 7, 8
I, si el Ministeri de la mort, gravat en pedra lletres, va arribar en la glòria, per tal que els fills d'Israel podria no mira fixament els ulls davant de Moses a causa de la glòria del seu rostre, que era transitòria, ja que no serà de major glòria del Ministeri de l'esperit.
Avui no som germans en el Ministeri transitòria, segons la llei i que només estava destinat als jueus, però estem en el Ministeri d'esperit Defensor, a càrrec de Jesucrist en el seu Evangeli que ens va dir: no anar sol, però t'enviarem l'esperit nòrdic que us guiarà a tota veritat. Aquest nou ministeri obert per la humanitat i els jueus una multitud de possibilitats i de la llum.
Salm 122-capítol 6
Pregar per la Pau de Jerusalem (església de Jesucrist): que aquells qui us estimen.
Germans, anem pregar que hi cap esperit de pau, per l'altre que fent això que estem pregant per la Pau de l'església de Jesucrist, que estarem resant per Tabernacle de Jesucrist, que estarem resant per al cos de Déu (pare) que encara està sent formada a la terra. I l'esperit diu: prosperaran tots aquells que estimen l'església de Crist.
Germans a causa d'heretgies de l'Anticrist. Volem deixar clar que quan fem servir la paraula de Déu, estem parlant del Déu d'Abraham, Isaac i Jacob. El Déu únic. El Déu i pare de nostre Senyor i Salvador Jesucrist.
La Gloria tota, que cada Honor que cada Imperi i Majestat, es donen per Jesucrist i Déu (pare) per tots els segles i segles d'eternitat, Amén.
Nenhum comentário:
Postar um comentário