המוסריות (אור) מבטא בנוצרים
בראשית-פרק 1.3
ואלוהים אמר: ויהי אור. . והיה אור
אלוהים ראה כי האור היה טוב; אלוהים ברא את ההפרדה בין אור לחושך.
האחים ואלוהים ראה כי הוא אור טוב, אך לא אמרה את אותו הדבר של החושך, ולא באותו רגע שהאל יצר את ההפרדה בין אור לחושך והוא לקח התודעה, אשר היה אור, זה היה חושך, שאלוהים בחר להיות אור.
אפילו לפני הרגע הזה המיליארדים של מיליארדי שנים, אלוהים היה מצפון או אור או חושך.
האחים שהיו על הפיצול הראשון שבו התרחשו ביקום, היה בין אור לחושך, בין טוב לרע.
אחים, תן לנו להבין כי אלוהים לא יצר את החושך, אפילו לרע, אבל מעדיף אור שנוצר, כאשר האור שנוצר, אלוהים מופרדים החושך של אור, כי הוא ראה אלוהים בחשיכה רשעים ואת אלוהים מן ההתחלה מה לא ברוע.
הנה דבר האלוהים אשר אמר לנו : ישעיהו-פרק 58.10 – ואם אתה פתח את נשמתך לרעב, נמאס הנשמה במצוקה: ואז האור שלך יעלו בחשכה, הקדרות שלך להיות כמו הצהריים.
כאשר אלוהים אמר: להפוך הבה את האדם בצלמו וכדמותו שלנו, האחים כפי אלוהים נולד האופל, היום זה רק האור.
זה חשוב כי אנחנו חיים בתוך הגוף של חושך בעולם של חשיכה, אנחנו בצלמו ובדמותו של אלוהים, וגם כפי שאלוהים עשה, זה האור שלנו גם נולד מן האפלה.
מאשר בנו גם יהי אור, אין כל ספק, באופן זה לבחור נתיב באופן בהיר או כהה, זה כמו אלוהים ראה כי טוב האור ואת בחרה האור.
אנו יכולים לראות כי האור הוא טוב, כי אנחנו בוחרים את האור ואת זה להגדיל כל יום ואנחנו ברוח של האהבה של אלוהים בנו.
. כי אנחנו מדברים על הרוח של אהבת האלוהים כאן?
כי הרוח של אלוהים הוא היחיד שיכול ליצור בנו את הרצון של אהבה השכן, שבו יש את הכוח ליצור בתוכנו את הקורבן יש לב טהור, אז זה במצב זה יכולים לקבל מאלוהים, לחם מן השמים, ואת מים טהורים של מעיין מים חיים.
על מנת להגשים את מה שכתוב בכל דבר האלוהים: יימאס הנשמה במצוקה, זה רק עם הרוח של אהבת האל בתוכנו, היא מה שהופך את זה נוכל לפתוח את הנשמה שלנו לרעב.
2 הראשונה אל הקורינתיים-פרק ד, פסוקים 6, 7, 12.
כי אלוהים, מי אמר את זה של חושך זורח האור, הוא מי שהסגיר הלבבות שלנו, תאורה של הידע של תהילת האל, בפני ישוע המשיח.
עם זאת, יש לנו את האוצר הזה הכלים שמיוצרים, שייתכן מעלתו של הכוח של אלוהים ולא של בנו.
אז אנחנו גרים תמיד נמסרות המוות (קורבן). בשם ישו, כך חייו של ישוע בא לידי ביטוי גם ב שלנו בן התמותה.
כך בנו האופרה המוות, אבל החיים שבך.
האחים מהו טירוף לגברים וחוכמה לאל, כמו המשפט הנ ל. האפלה זורח האור. אחים שאנחנו חייבים להוציא את הרוח של בו פחד אלוהים כדי להגיע את רוח האהבה של אלוהים.
כי זה התנאי היחיד הוא רק דרך עבור ישוע המשיח לצמוח בליבנו, עם ישו בליבנו, יצאו לאור, ולהגדיל את זה אור כל יום בנשמתנו, עד שנהיה אור אלוהים הוא האור.
האחים הטיט שגבר יכול לשאת את האוצר (אור) בתוך עצמו זה הכרחי כי איש האלוהים מת לעולם, כי ישוע המשיח (שהוא אור) להתבטא בלב שלך.
כאמור Paul השליח, חשוב שהוא מת בעולם (הקרבה קידוש), על מנת להיות אור, כי האור הנראית לו עצמו היה החיים לאלה Paul השליח לקח את הבשורה של ישו.
אחים, ראה כאן, להביא אור הבא, לקחת לחם מן השמים הבא, כדי להביא את המים מקור של ברד הבא, כדי לתת חיים הבא, שאין בכל מקרה.
במילים של Paul השליח: Imitators המטה שלי כמו שאני המשיח לא רוצה לספר לנו מחקים את גופו, אבל לחקות את המחווה שלו, פעולה שלו, כדי לחקות את ישו אדוננו.
ספר שמות-פרק 10.21
ואז אמר Moses: להרחיב את היד לעבר השמיים, ויהיה חושך מעל מארץ מצרים, החושך מרגיש.
ו Moses הושיט את ידו לעבר השמיים, והיה חושך סמיך ב כל מארץ מצרים במשך שלושה ימים.
. לא נראה אחד את השני, אף אחד לא קם ממקום במשך שלושה ימים, אך כל בני ישראל היה אור בידי דייריהם.
האחים אלוהים הוא האור, שאלוהים בחר האור, אלוהים מה לא עם החושך, אבל זה לא אומר שיש לו כוח על החושך.
כפי שראינו לעיל, כאשר של סדר בעולם של חשיכה יש לה לציית כוחו של האלוהים.
האחים מאחר אין הפרדה בין אור לחושך נכנס קיום שני כוחות, הכוח של האור, הכוח של החושך, הכוח של הטוב, את כוחו של הרוע.
עבודה-פרק 10, 21.22
לפני שאלך, ולעולם לא לשוב אל ארץ חושך ואל צל המוות.
כדור הארץ החושך עצמו, כמו החושך אותו, ארץ צל המוות, שום צו, איפה האור כמו החושך.
אחים, העבודה באותו הזמן הייתה בעיצומה של חוויה קשה, העבודה איבד העושר שלו, הבנים שלו, איבד את כל הערכות היוקרה בעיר וחברים שלו היה לו, גופתו נמצאה עם המחלה האיומה זיהום שלקח מהראש עד הרגליים, את עיניך ואת כל חברי עם גירוד נורא.
העבודה, דיווחנו איך הוא הרגיש באותו הרגע, אמר העבודה: לפני שאמות בארץ הזאת של חושך, אפלה האדמה עצמה, כבר מרגיש קרוב למוות, הוא אמר: מה היה זה חושך ללא כל הזמנה, אבל את אביה אור, האור שלו הוא כמו חושך, באותו רגע אלוהים לקח את העבודה להרגיש כפי שהרגיש אלוהים של המיליארדים, לפני מיליארדי שניםכפי שהיה העולם שלך, החיים שלך. ספר בראשית-פרק-1, 2- ו שכדור הארץ היה ללא טופס ריק, החושך היה על פניו העמוק, ועברו ורוח אלוהים בפניו של המים.
אחים, עבורנו להיות עניין זה הגוף הזה חזרה לכדור הארץ כך הרוח שלנו היא האור פוגש את ישו, זה אור. אך לפני הרגע צמיחה התפתחות האור שבתוכנו.
, בוודאות מוחלטת שפשוט לא חנוקה האור את העבודה, אבל החוויה הקשה גרמה לה להגביר את האור שלה בעבודה, במיוחד על המשפט אחרי מאבדת את כל אמר העבודה: העבודה 1, פרק 21-עירום מהרחם של אמא שלי, ואני עירומה. אגרום שם; אלוהים נתן, וברך האל היה להיות שם האל.
האחים בוודאות מוחלטת, עכשיו את האור מוגברת בנפש של העבודה.
עבודה-פרק ב, פסוקים-9.10-אז אישתו אמרה לו: עדיין מחזיק את הכנות שלך? קללת אלוהים ולמות. אבל העבודה אמר לו: איך לדבר כל מטורף, אז אתה מדבר: אנחנו קיבל את הזכות של אלוהים, ואת הרע לא נקבל? בעבודה הזאת חטאו לא עם השפתיים שלך.
אחים, אנחנו בתוך הגוף של חושך בעולם של חשיכה, דבר אלוהים (אביו), גם כפי שעשה את העבודה, בואו לקבל האור שלנו של החושך.
האחים היום השטן הוא כבר לא המלאך שלנו (Guardian) הוכיח לנו לראות מי היה ראוי למלכות שמים. היום ישו הבן הבכור שלנו יש את הכוח הזה, אני בטוח שהוא לא ייקח מישהו כועס להוכיח שהוא ראוי של גן עדן.
דרך ישוע המשיח המשתמש כדי להושיע נשמות היא באמצעות הבשורה. האחים בצע את הבשורה של ישו, הנשמה שלנו הוא אור טהור, כמו גם הנשמה של הטלה הנצחי אור טהור.
2 Samuel-פרק 22, 29
כי אתה, אדוני, את המנורה שלי (אור): ולהאיר האדון האופל שלי.
תהלים-פרק 18, 28
כי אתה acenderás את המנורה שלי (אור); האדון שלי alumiará אלוהים האופל שלי.
נזירים, ישו הוא האור שלנו והוא זה אשר מאירה החושך, כאשר u להכניס אור החושך, זה מתגלה לנו מצפוננו הרוע החוצה ואת הרשע כי הוא מהותי בנשמה שלנו, הרוע שאנו רואים, מה אנחנו לא רואים.
אחים יש מאבק בין הנשמה x-הגוף, את מי להשאיר את הנתיב של אור ללכת לאורך השביל של החושך – לוקח הגוף מנצל הדרך מן החושך לשמוח, כדי לנצל הבא, החיפוש אחר כוח אישי, באמצעות פיתוי, על ידי הטפה של הכל יכול, כל הדברים מותרים צליל הנאומים האלה טוב לגוף שלנו, אך ישאיר לנו קונצרט יום אחד עשה בגן עדן לאלוהים, לא לגעת הרעים. כי המין האנושי נוטה לכיוון המוות השני (2) והנתיב של החושך להוביל למוות (2) (סבל נצחי).
איסאייס וולף – פרק 9.2
האנשים הלכו בחושך ראו אור גדול, על אלה אשר גר באזור של צל המוות (סבל נצחי) זרח האור.
אחים, בפרק זה הנביא ישעיה, הנבואות בדבר כניסתו (חיי ישו והכוח שלו), האנושות בחושך, אבל בכל הארץ יש אור גדול, אור זה ישוע המשיח. האנושות היא על סף המוות של המוות צל (2) השני (סבל נצחי), המכונה גם לעזאזל word.
אבל ישוע המשיח המנצח את החטא ועל המוות. ניצח את הזכות להחזיק את המפתחות למוות וגיהנום.
משמעות הדבר היא כי האחים יהיו רק של מוות רוחני או יכנס לעזאזל זה כי ישו אדוננו לשפוט מי מגיע עונש כזה גדול.
כבר לא לוציפר זה קובע מי ימות או מי יהיה בגיהנום. אבל ישו אדוננו.
עבודה-פרק 38, 15
ועל הרשעים (הרשע תרגול) סוטה האור שלו, וזרוע גאה (גאים, יהיר, האדם חושב שהוא נעלה לאחים שלהם), אם מוחץ.
אחים, כאן אלוהים מראה עבודה אשר אינו תומך רוע וגם לאלו לשבירת עם הרשע, אשר אלוהים. הוא מסיט את אורו של התחייבות זו, ומבלי אורו של אלוהים הרשעים ואת יהירה להיות נחלש ונשחט מול הנוכחות שלהם.
עבודה-פרק 38, 19, 20
איפה הנתיב אל מקום משכנו של אור? ובאשר החושך, איפה המקום שלך. להביא אותם לגבולות שלהם, כדי להקליט את הנתיבים של הבית שלך?
כשאלוהים עושה עבודה אלה שתי שאלות, אנחנו לא יודעים את התשובות, אבל יודע מנחם רוח הקודש. Po box של אור הוא ציון השמימי. ירושלים החדשה, הוא המשכן של אלוהים. להציג את הנתיב של נתיב האור החושך במילים אחרות ציינו במאמרים אחרים בבלוג.
האחים לעיל הם גם תיאר את הנתיבים (נתיבים) של החושך ואת אלוהים על ידי רוחו של חוכמה הוא היחיד שיש לו הכוח של יום הדין הגדול, לגרום בהחלט את הגבולות של החושך היא תהיה כתובת קבועה שבו התקיים עוד חיבור גשר בין אור לחושך, בין טוב לרע.
חותם הנשמה שהיא בחשיכה. החושך יחיה לנצח. הנשמה שהיא באור לאור יחיה לנצח.
תהלים-פרק 4, 6
רבים אומרים: מי יראה לנו את הזכות? לורד שמהלל עלינו אור פניך.
ישעיהו-פרק 30, 26
להיות האור של הירח כמו של השמש אור, ואור שמש שבע פעמים גבוה יותר, כמו האור של שבעה ימים, היום שבו ישוע קורא את quebradura של אנשיו, ו לרפא את הפציעה של הפצע שלו.
האחים, כמה נפלא האלוהים, כתבי הקודש, התנ ך יש הכל מה שאנחנו צריכים להבין את מלכות השמים. ישוע המשיח הוא מי מראה לנו את הדרך ימינה.
למען אלמד חוקיך מבקש מהאל, מבקש כי אלוהים שלח שלו שירי הלל עליו זה להעלות לדרגה הגבוהה ביותר של אנרגיה (אור) ומבקשים מאלוהים אור פניך, ישעיהו מדבר אלינו משל (סימול) איפה הירח הכנסייה, השמש הוא אלוהים.
היום אנחנו כמו הירח יש אור משל עצמו, אבל קיבל אלוהים האור שלו, ואת הכנסייה, כפי שאמר הנביא ישעיה: האור שלנו יהיה כמו האור של אלוהים, על היום הגדול של אלוהים יהיה שבע פעמים גבוה יותר מאשר הוא היום.
אחים, אלוהים הוא הראש והגוף ישוע המשיח, ישוע המשיח הוא הראש הכנסייה שלו הגוף ולהיות גוף אחד, האור של אלוהים אשר ייקח בסוכה שלך יותר אור, האור של ישו, ישו הנוצרי יקבלו יותר אור, האור של כל רוחות האור, האור של הכנסייה שלו, האור של מי נשמר ביום הגדול הזה.
אחים, בעודנו חיים את החיים, אנחנו ממשיכים על הדרך אל האור, את הנתיב אל מוט מושלם קומתו.
אחים הנתיב של אור, לא בו זמנית, דרך האור אינו בהדרגה, כמו השחר אז הוא הנתיב של אור, השמש היא השחר תפציע והבהרת אור, השמש עולה עליות קלות עד שהוא מגיע לנקודה זניט (יום מושלם). אז אנחנו בנוכחותו של אלוהים (אביו) עם הנוכחות של הרוח של בו פחד אלוהים, אנחנו הולכים בדרכו של האור, מסכים כי אנחנו רמיסה השביל הזה של אור, ישוע המשיח להאיר יותר ויותר, עד שנגיע את מעמדו של (הקוטב מושלם). השיא הרוחניים.
אחים. אתה יכול להיות בטוח לחלוטין על האור זה מגביר ברוח כל (הנשמה) של אור על הארץ, ידי האור לשפר כל יום ברוח אהבת ה' שניתנו על כל נוצרי חינם הבשורה של ישו.
המסתורין של אלוהים אינו מאפשר לנו לראות את האור בעיניים של הגוף, כי אם היינו בהחלט עיוור visemos בזמנו, אבל עם העיניים של הרוח ניתן לצפיה, אבל בכל מקרה הרשה אדם לראות חלק מזערי של האור, כמו היו כמה דוחות בכתבי הקודש כפנים של Moses, בתור הפנים של Stephen, ההשתנות של ישו הנוצרי, אפילו דרך העיניים של הבשר, אם ראית את האור בהם.
Matthew-פרק 17-טרנספיגורציה – ואת ישוע המשיח הוא נצמדו לפניהם; הפנים שלו לזרוח כמו השמש ואת הבגדים שלו הפך לבן כמו אור.
יציאת מצרים-34 פסוקים 29 עד 35-מאירה פניו של Moses- ו ויהי את Moses היורד בהר סיני (והביא Moses ושני לוחות העדות בידו הוא ירד מ הר), Moses יודעים כי העור של פניו זרחו אחרי שדברתי עם אלוהים.
נראה כמו אהרון ואת כל ילדי ישראל Moses, הביטו, העור של פניו זרחו; ככל חשש להשיג אותו.
אז הסתיים Moses לדבר איתם, ושם היה הינומה על פניו.
לפיכך, כי בני ישראל ראה את פניו של Moses, זה הבריקו את עור הפנים של Moses: ו Moses כדי להינומה על פניו עד שהוא נכנס לדבר איתו (אלוהים).
אחים, פסוקים אלה מדווחים Moses לדבר עם האנשים נאלצו לשים רעלה על פניו על ידי הפחד (הפחד) שיש אנשים flamboyance את הפנים שלו.
2 הראשונה אל הקורינתיים פרק 3, 7, 8
וכן, אם המשרד של מוות, נרשמו המילים אבן, הגיע פאר, כך בני ישראל יוכל לא נועץ בך מבטים אל מול Moses בגלל תהילתה של פניו, אשר היה חומק, כפי שזה יהיה לא של תפארת המשרד של הרוח.
היום אנחנו לא אחים במשרד המעבר, על פי החוק, ואת זה נועד רק יהודים, אבל אנחנו במשרד של השמיכה רוח הקודש, שניתנו על ידי ישוע המשיח בבשורה שלו אשר אמרו לנו: לא הולך לבד, אבל אשלח לך מנחם רוח הקודש אשר ידריך אותך באמת. זה משרד חדש נפתח האנושות ועל היהודים שפע של אפשרויות, של אור.
אחים, בואו נעבור דרך האור, האור כפי שישוע המשיח הוא אור וכפי אלוהים (אביו) הוא האור, מונפק יחד במובן אחד (רוח האהבה של אלוהים) בגוף אחד, יחד עם אלוהים (אביו), ישוע המשיח אנחנו מלכים וכמרים מעל כל היקום נברא על ידי אלוהים בישוע המשיח.
תהלים-פרק 7.1
אלוהים הוא האור שלי ישועתי; ממי שאפחד? האל הוא כוחה של החיים שלי, של מי אהיה חושש אותי?
תהלים-פרק 36.9
כי זה מקורו של החיים, את האור אנו רואים אור.
תהלים-פרק 43, 3
שולחת את האור ואת האמת שלך, מדריך אותי ולקחת אותי ההר הקדוש שלך, וכדי טורקיש איירלייס בסוכות.
למען אלמד חוקיך מצהיר כי הוא מקבל את האור של אלוהים (אביו), ועם אור אלוהי וכבודן הוא לא מפחד משום דבר, אפילו לא מוות, כי אם הוא ימות, את הרוח שלו, זה אור להיפגש עם אלוהים זה אור על עננים של תהילה, כי לאור אלוהים (אביו) שיראה את האור, ואת זה האור הזה הוא מה ינחה אותך ואני יביא לך ציון בגן עדן, ירושלים החדשה, המכונה ההר הקדוש, אשר המשכן האלוהים (אביו), הגוף של אלוהים (אביו).
משלי-פרק 13, 9
האור של הצדיקים rejoiceth מלבד המנורה (אור) של הרשעים (כולם רשעים) יתפוצצו.
משלי-פרק 15, 30
האור של העיניים שמח את הלב, תהילה טוב משמין את העצמות.
האחים אור gladdens הנשמה, gladdens האל. כמו שיש אור? בעקבות הבשורה של ישו הנוצרי, להכניס את גישתנו לחיים את רוח האהבה של אלוהים, להכניס את גישתנו לחיים הרוח האלוהים, לחפש באת גישתנו לחיים הרוח של בו פחד אלוהים, ובכך הרווחים בדרך של אור, נמצאת על המסלול כדי קומתו של מוט מושלם. אם העיניים שלנו יש אור, הגוף שלנו, הנשמה שלנו יהיה אור, האחים היא דרך העיניים עיניים רוחנית חומרים זה להזין את החטא, כי תוואי זה מזין את הרשעים אשר הוא הנתיב של החושך, איזו היא דרך המוות הרוחני (סבל נצחי). אלוהים אינו מוחל עם החושך. אלוהים אינו מוחל הרוע.
הנה הגשים את המילה של אדוננו מושיענו ישוע המשיח, מי אמר: Matthew-פרק יג, פסוק 12, אחד יש רצון ואין להם שפע; אבל זה לא קיים, יש אפילו מה שהוא רצון להילקח. וכך גם את זידאן זידאן (שהוא אגב האופל), ביום הדין הגדול את המנורה של הרשעים אצא.
אלוהים נתן הזדמנות ואור את כל שאר האנושות באמצעות שליחת הבן האהוב שלך, ישוע המשיח, אך כאשר האל מגיע אל כל אחד מהם בנפרד, אם הנשמה באותו הרגע היא בדיוק כמו הירח שבו יש רק אור השמש, כאשר אלוהים לוקח את האור, חושך, אז רק זה יופרד לחיות לנצח בעולם של חשיכה.
אחיהם שאנחנו צריכים לגדול, עלינו לפתח את עצמנו, אנחנו צריכים ללכת אל מוט גובה המושלם, אנחנו צריכים לעבור את התהליך של אינדיבידואציה, הרוחני חייב ללכת בדרכו של האור, כך בימים טובים ויהי אור בנו, כדי להיות ראויה להשתתף בגוף של ישוע המשיח זה אור ואת האלוהים (אביו) אור.
סלה-אור אינו מתמזג עם החושך! ואלה הולכים מתוך החושך!
קהלת-פרק 11, 7
באמת הוא אור רך, נעים לעיניים לראות את השמש.
ישעיהו-פרק 2, 5
. בוא, o הבית של יעקב: תן לנו ללכת באור האל.
ישעיהו-פרק 5, 20, 30
של אלו שקוראים רשע טוב ורע טוב: זה הופך את החושך לאור, אור וחושך להגדיל את מריר-מתוק, מריר-מתוק.
ו bramarão נגדם באותו היום, שואג כמו הים: וראיתי אם מישהו מחפש את הקרקע, ויל רואה רק חושך וחרדה, האור יגרום להכהיית ב assolações שלהם.
אל האפסיים פרק 5, 8, 11, 13
כי בזמן אחר הם היו החושך, אבל עכשיו הן ye אור ישוע (ישו), במרחק הליכה כילדים של אור (ישוע המשיח)
לא comuniqueis עם העבודות העקר האופל, אך לפני אתה מגנה.
אבל כל הדברים האלה מציגים את עצמם, מדין על ידי האור, כי כל אור באה לידי ביטוי.
אחים הוא נפלא ורך האור של ישוע המשיח, יהיה עונג למחפשי לראות את פני האל (אביו) כפי שהוא, ורוח אלוהים עושה כאן הזמנה, o הבית של יעקב (הכנסייה של ישו) ללכת בדרכו של האור של ישוע המשיח, אלוהים (אביו).
אחים זה כמובן (Ai) הוא סבל (לעזאזל), עבור כל שינוי ערכי המוסר של המין האנושי נצחי, אלה להפוך את הלא נכון נכון ולא נכון נכון, אנו הנוצרים יש קבוע בהמצוות של הבשורה של ישו הנוצרי, בכתבי הקודש התנ ך.
זהו המגנה כרטא של המין האנושי. כאשר הכל השתנה, נוצרים אנחנו עדיין עם החוקה המוסרי שלנו והתנ ך בכלל כי רוח הקודש מומלץ מההתחלה.
ישעיהו-פרק 42, 6, 9, 16, 24
האל. התקשרתי אליך בצדקת אני אקח אתכם עם היד, תקבל על ידי הקונצרט של אנשים, ו אל האור של הגויים (האנושות).
והנה הדברים הקודמים חלפו, דברים חדשים להודיע ואני, לפני שהם יבואו אל האור (ישוע המשיח), זבובים אותם אני שומע.
יוביל העיוור על ידי כך אני אף פעם לא נפגשו, לגרום להם לעבור בנתיבים שאינם עונים; אני אהפוך את החושך אור לפני דברים אותם, ולא עקום ישר אני. הדברים האלה אני עושה לו, ואני לעולם לא תזנחי.
מי נתן יעקב (העם של אלוהים) עבור שלל וישראל (העם של אלוהים) רמאים? אולי זה לא הלורד, אשר חטאו, ולא בדרכים אשר הם לא רצו ללכת, לא מקשיב תורתו.
אחים. כאן אדוני אלוהים (אביו) פונה נגד העם היהודי עבור להצטרף אליהם בחטא, לא מקשיב החוק שלו, ואת אלוהים (אביו) הנבואות ביאתו של ישוע המשיח קונצרט חדש (בברית החדשה) שישוע המשיח הוא האור של האנושות, האנשים הראשונים על פני האדמה, הניסיון הראשון של אלוהים יש אנשים ייחודי זה כבר עניין של העבר, ואת אלוהים (אבי) היה מכריז, אבל רק היהודים עמו, אבל כל האנשים, כל האנשים (המין האנושי) וכולל אלוהים (אביו) היהודים, הכנסייה החדשה. וכי האנושות זה זה בגלל שהעיוורים אלוהים (אביו) ינחה אותך בדרך שהם לא ידעו ואומר כי הוא אלוהים ייהפך החושך של האנושות באור, דרך בנו ישוע המשיח ועל זה נתיב חדש באמצעות כוח האל (הבשורה של ישו) (אביו): מה השתבש, אלוהים (אביו) יעשה, ואת זה אנשים חדשים של אלוהים (הכנסייה של ישו) אלוהים מעולם לא desamparara.
אחים, אנחנו הולכים להתפלל על הפרט הזה ב מוסתרים, לבקש מאלוהים, בשמו של ישו הנצרתי: לנו לספק לך כפות הידיים שלך כל החושך ב אהבת המשיח הופך החושך אל האור. ואלוהים (אביו) מיהו רחמים שמע את תפילתנו.
את המוסריות והאחים אור הפנים של ישוע המשיח הוא לנצח על הכנסייה שלו, אמן
Nenhum comentário:
Postar um comentário