Expressa la virtut (llum) en cristians
Gènesi-capítol 1.3
I Déu va dir: Faci's la llum. I no hi havia llum.
I Déu veié que la llum era bona; i Déu va fer la separació entre la llum i la foscor.
Germans i Déu va veure que era bona llum, però no va dir el mateix de la foscor i en aquell moment que Déu va fer la separació entre la llum i la foscor va prendre consciència, que estava clar era foscor i Déu va escollir ser la llum.
Fins i tot abans d'aquest moment els milers de milions de milers de milions d'anys enrere, Déu tenia consciència no maltracta o de llum o foscor.
Germans que eren a primera escissió que es va produir en l'univers i va ser entre la llum i la foscor, entre el bé i el mal.
Germans, fer-nos entendre que Déu no creava la foscor i fins i tot mal, sinó més aviat crear llum i quan llum creat, Déu separa la foscor de la llum, perquè va veure Déu en la foscor són dolents i Déu des del principi que no amb el mal.
Aquí és la paraula de Déu que ens va dir : Isaïes-capítol 58.10 – i si s'obre la seva ànima a la fam i es cansen de l'ànima en perill: llavors augmentarà el seu llum en la foscor i el seu pessimisme es com el migdia.
Com Déu va dir: deixi ns fer home en la nostra imatge i semblança, germans com Déu va néixer de la foscor, i avui és només llum.
És important que vivim en un cos de la foscor en un món de foscor, som imatge i semblança de Déu i fer com Déu va fer, que nostra llum també neix de la foscor.
Que en nosaltres també que hi hagi llum i hi ha sens dubte en aquesta manera triar camí de manera clar o fosc, que com Déu va veure que era bo el llum i escollia la llum.
Podem veure que la llum és bona i que podem triar la llum, i que va augmentant cada dia ens a través de l'esperit de l'amor de Déu en nosaltres.
Perquè estem parlant de l'esperit d'amor de Déu aquí?
Perquè l'esperit de l'amor de Déu és l'únic que pot crear en nosaltres el desig d'amor per veïna, que té el poder de crear en nosaltres el sacrifici per tenir un cor pur, de manera que aquesta condició pot rebre de Déu, pa del cel i aigua pura de la font de l'aigua de la vida.
Per tal de complir el que està escrit en la paraula de Déu: per aconseguir cansat de l'ànima en perill, és només amb l'esperit de l'amor de Déu en nosaltres, és el que fa que ens pot obrir la nostra ànima per la fam.
2 versos Corintis-capítol 4, 6, 7, 12.
Perquè Déu, qui va dir que de la foscor brilla la llum, és que va brillar en els nostres cors, per a la il·luminació del coneixement de la glòria de Déu, en el rostre de Jesucrist.
No obstant això, tenim aquest tresor en vasos de fang, que pot ser l'excel·lència del poder de Déu i no de nosaltres.
I tan que vivim sempre son entregades la mort (sacrifici) per l'amor de Jesús, per tal que la vida de Jesús manifesta també en la nostra carn mortal.
Així que ens òpera mort, però la vida en tu.
Germans quina és la bogeria per als homes i la saviesa de Déu, com l'afirmació anterior. De les tenebres brilla la llum. Germans, que hem d'aconseguir l'esperit de la por de Déu per arribar a l'esperit d'amor de Déu.
Atès que és l'única condició és l'únic camí per Jesucrist creixen en els nostres cors i amb Jesucrist en els nostres cors, surten a la llum, i llum que augmenti cada dia en les nostres ànimes, fins que estiguem llum com Déu és llum.
Germans a l'argila que home pot suportar el tresor (llum) dins de si mateix és necessari que l'home de Déu és mort al món, que Jesucrist (que és lleuger) manifestar-se en el teu cor.
Com diu l'Apòstol Paul, importava que fos mort al món (sacrifici de santificació), per tal de ser llum i que la llum que es manifesta en ell era la vida per a aquells que l'Apòstol Paul va prendre l'Evangeli de Jesucrist.
Germans, vist aquí, que per portar la llum al següent, per prendre el pa del cel a la següent, per portar l'aigua font de calamarsa al següent, per donar vida a la següent, no és de totes maneres.
En paraules de l'Apòstol Paul: Imitadors meus seu com estic de Crist no voler dir-nos el promou la seva persona, però imitar el gest, la seva acció, per imitar nostre Senyor Jesucrist.
Èxode-capítol 10.21
Llavors el Senyor va dir a Moses: estén la mà cap al cel, i hi haurà foscor sobre la terra d'Egipte, foscor que se senten.
Moses estirats endavant la mà cap al cel i no hi havia foscor gruix en tota la terra d'Egipte durant tres dies.
No vaig veure uns als altres i ningú té cap amunt del seu lloc durant tres dies, però tots els nens d'Israel havia llum en les seves vivendes.
Germans Déu és llum, Déu va escollir la llum, el Déu que no amb la foscor, però això no significa que Déu té cap poder sobre les tenebres.
Com hem vist anteriorment, quan Déu d'ordre al món de la foscor ella ha d'obeir el poder de la paraula de Déu.
Germans ja que no hi havia cap separació entre la llum i la foscor va entrar en potències de dos d'existència, el poder de la llum i el poder de la foscor, el poder del bé i el poder del mal.
Feina-capítol 10, 21.22
Abans vaig anar, mai per tornar a la terra de la foscor i l'ombra de la mort.
Terra foscor pròpia, com la mateixa foscor, terres de l'ombra de la mort, sense cap ordre, i on la llum és com foscor.
Germans, feina en aquell moment estava enmig d un suplici terrible, treball perdut les seves riqueses, estima dels seus fills, va perdre tot el prestigi que tenia la ciutat i els seus amics per a ell i el seu cos va ser trobat amb una terrible malaltia una infecció que va tenir des de cap a peus, els ulls i tots els membres amb una terrible picor.
Feina i ens va informar de com se sentia en aquell moment, va dir de feina: abans de morir en aquesta terra de les tenebres, foscor terra mateix, sentint ja a prop de la mort, va dir: què era aquesta foscor sense cap ordre, sinó que avia llum, però que la seva llum és com foscor, en aquell moment Déu va trobar treball a sentir com ell se sentia Déu els milers de milions i milers de milions d'anys enrerecom era el seu món, la seva vida. Gènesi-capítol-1, 2-la terra estava sense forma i buit i foscor era el rostre de la profunditat i l'esperit de Déu es va traslladar el rostre de les aigües.
Germans, per a nosaltres serà qüestió de llum que aquest cos de tornada a la terra per tal que el nostre esperit és llum compleix el Senyor Jesucrist que és la llum. Però abans d'aquell moment el desenvolupament del creixement de la llum dins de nosaltres.
i amb absoluta certesa el Calvari no ofegada la llum interior de feina, però el Calvari va provocar que la d'augmentar la seva llum sobre treball, especialment sobre el judici després de perdre tot deia feina: Feina 1, capítol 21-nua del ventre de la meva mare i nua faran allà; El Senyor va donar, i el Senyor havia Beneït sigui el nom del Senyor.
Germans amb certesa absoluta, ara mateix la llum un augment en l'ànima del treball.
Feina-capítol 2, versos-9.10-llavors la seva dona li va dir: encara realitzen la seva sinceritat? La maledicció Déu i morir. Però la feina li va dir: com parlar qualsevol boig, perquè parles: hem rebut la dreta de Déu i no rebem mal? En tot aquest treball pecat no amb els teus llavis.
Germans, som en un cos de la foscor en un món de foscor, fer com Déu (pare) i també com feia feina, anem a nostra llum de les tenebres.
Germans avui Satan és ja nostra Àngel (tutor) va resultar-nos per veure qui era digne del Regne del cel. Avui té que poder Jesucrist nostre germà major, i estic segur que treurà ningú boig demostrar que és digne del cel.
És la manera que Jesucrist utilitza per salvar les ànimes a través de l'Evangeli. Germans seguir l'Evangeli de Jesucrist i la nostra ànima és la llum pura, com l'ànima de l'Anyell eterna és llum pura.
2 Samuel-capítol 22, 29
Perquè, Senyor, ets la meva llum (llum): i el Senyor il. luminar la meva foscor.
Salms-capítol 18, 28
Perquè vostè acenderás el meu llum (llum); El Senyor meu alumiará Déu meu foscor.
Germans, el Senyor Jesucrist és nostre llum i és ell qui il·lumina la nostra foscor, quan vostè posar llum en la nostra foscor, es revela a nosaltres en la nostra consciència el mal que ha sortit i el mal que és intrínsec a la nostra ànima, el mal que veiem i el que no veiem.
Germans que hi ha una batalla entre l'ànima del cos x, aquells que deixem el camí de la llum a caminar pel camí de foscor-la pren cos pot aprofitar el camí de foscor alegrar-se, per aprofitar la propera, la recerca de poder personal, a través de seducció, de la predicació de tot, totes les coses s'admeten aquestes so discursos bona al nostre cos, excepte quedar-se ens concert de dia un fet en el cel per Déu, no de tocar el mal. Perquè la humanitat s'inclina cap a la segona mort (2n) i el camí de foscor condueixen a la mort (2) (sofriment eterna).
Isaias – capítol 9.2
La gent que caminava en les tenebres va veure una llum gran, i en aquells que habitaven a la comarca de l'ombra de la mort (sofriment eterna) va brillar la llum.
Germans, en aquest capítol el profeta Isaïes, profecies pel que fa a l'arribada (la vida de Jesucrist i el seu poder), la humanitat està en la foscor, però en general la terra té una gran llum i que la llum és Jesucrist. La humanitat està a la vora de la ombra (2n) segona mort de mort (sofriment eterna), també conegut com la paraula infern.
Però Jesucrist després d'haver derrotat el pecat i la mort. Va guanyar el dret a posseir les claus de la mort i l'infern.
Això significa que germans només tindrà una mort espiritual o gonna ser en l'infern que que nostre Senyor Jesucrist de jutjar qui mereix un càstig tan gran.
Ja no Llucifer que determina que morirà o qui serà a l'infern. Però nostre Senyor Jesucrist.
Feina-capítol 38, 15
I els mals (el mal practicant) es desvia la llum i el braç orgull (l'orgull, arrogants, la persona que pensa que són superiors als seus germans), si aixafa.
Germans, Déu Mostra feina que no admet mal i fins i tot aquells que són còmplices amb mal, que Déu va desvia la llum d'aquesta tasca i sense la llum de Déu el pervers i altiva es debilita i sacrificats davant la seva presència.
Feina-capítol 38, 19, 20
On és el camí al domicili de la llum? I pel que fa a les tenebres, on és el seu lloc. Em portar als seus límits i gravar els camins de la seva casa?
Déu fa que aquestes dues preguntes a la feina, no sabem les respostes, però sap l'esperit nòrdic. PO box de llum és la celestial Zion és la Nova Jerusalem, és el Tabernacle de Déu. Veure la ruta del camí de la llum de les tenebres en altres paraules citats en altres articles al bloc.
Germans anteriors també són descrits els camins (camins) de la foscor i Déu pel seu esperit de saviesa és l'únic que té el poder en el gran dia de judici, posar definitivament els límits de la foscor i ella tindrà una adreça permanent on hi ha existit més de pont de connexió entre la llum i la foscor, entre el bé i el mal.
Segell de l'esperit que és en la foscor en la foscor viurà eternament. I l'esperit que és llum en llum viurà eternament.
Salms-capítol 4, 6
Molts diuen: qui ens mostrarà el dret? Senyor Encomia en nosaltres la llum del teu rostre.
Isaiah-capítol 30, 26
I es la llum de la Lluna com la llum del sol i la llum del sol set vegades més alt, com la llum de set dies, en el dia que el Senyor crida la quebradura del seu poble, i curar la ferida de la ferida.
Germans, el meravellós la paraula de Déu, les Sagrades Escriptures, la Bíblia té tot el que necessitem per a comprendre el Regne del cel. Jesús Crist és l'únic que ens Mostra el camí a la dreta.
I el salmista demana a Déu, demana que Déu enviï el seu lloances a ell que elevar al grau més alt d'energia (llum) demanant a Déu la llum del teu rostre i Isaïes parla ens paràbola (simbologia) on la lluna és l'església i el sol és Déu.
Avui som com la Lluna té llum pròpia, però ha rebut de Déu la seva llum i l'església, com va dir el profeta Isaïes: nostra llum serà com la llum de Déu, i el gran dia la llum de Déu serà set vegades superior al és avui.
Germans, Déu és el cap i el cos de Jesucrist, Jesús Crist és el cap i l'església el seu cos i convertir-se en un sol cos, llum de Déu que rebrà en el seu Tabernacle més llum, la llum de Jesucrist i Jesucrist rebrà més llum, la llum de tots els esperits de la llum, la llum de la seva església, la llum del que està guardada en aquell dia gran.
Germans, mentre visquem aquesta vida, ens està caminant sobre la manera de la llum, el camí talla Rod perfecte.
Germans el camí de la llum, no al mateix temps, el camí de la llum és a poc a poc, com és la matinada així és el camí de la llum, el sol és Alba incita llum, el sol es puja la llum augmenta fins que arriba el punt Zenit (dia perfecte). Així que estem en presència de Déu (pare) amb la presència de l'esperit de la temor de Déu, ens estem caminant en el camí de llum i d'acord que estem trepitjant aquest camí de la llum, Jesucrist brillar cada vegada més de nosaltres, fins que arribem a l'alçada de (perfecte pol). El Zenit espiritual.
Germans. Vostè pot estar absolutament segur sobre la llum que augmenta en cada esperit (ànima) de la llum a la terra, els esperits de la llum que millorar cada dia en l'esperit d'amor de Déu donat a cada cristià lliure Evangeli de Jesucrist.
El misteri de Déu no permeten veure la llum amb els ulls del cos, perquè si hem vols definitivament visemos cec a l'hora, però amb els ulls de l'esperit és possible visualitzar, però de totes maneres Déu permès home veure una mínima fracció de la llum, ja que eren alguns informes en la Sagrada Escriptura com la cara de Moses, com la cara de Stephen i la transfiguració de Jesucrist, fins i tot a través dels ulls de la carn si vostè va veure la llum en ells.
Matthew-capítol 17-la transfiguració – i Jesucrist pirotècnica davant d'ells; la seva cara brillar com el sol i les seves peces es va convertir en blancs com la llum.
Èxode-34 versos 29-35-brilla la cara de Moses- i va arribar a passar que Moses descendent del Mont Sinaí (i Moses va portar els dos comprimits de donar testimoni a la mà quan ell va baixar del Mont) i Moses no sap que la pell de la cara va brillar després havia parlat amb Déu.
I mirant com Aaron i tots els nens d'Israel a Moses, Heus aquí, la pell de la cara va brillar; en la mesura temia que li arriben.
Així va acabar Moses per parlar amb ells i havia de posar un vel sobre el seu rostre.
Així, perquè els nens d'Israel va veure la cara de Moses, i que va brillar la pell facial de Moses: i Moses pel vel sobre la cara fins que va anar parlar amb ell (Déu).
Germans, aquests versos són reportats al Moses a parlar amb la gent havia de posar un vel a la cara per la por (por) que la gent tenia l'extravagància de la seva cara.
2 Corintis-capítol 3, 7, 8
I, si el Ministeri de la mort, gravat en pedra lletres, va arribar en la glòria, per tal que els fills d'Israel podria no mira fixament els ulls davant de Moses a causa de la glòria del seu rostre, que era transitòria, ja que no serà de major glòria del Ministeri de l'esperit.
Avui no som germans en el Ministeri transitòria, segons la llei i que només estava destinat als jueus, però estem en el Ministeri d'esperit Defensor, a càrrec de Jesucrist en el seu Evangeli que ens va dir: no anar sol, però t'enviarem l'esperit nòrdic que us guiarà a tota veritat. Aquest nou ministeri obert per la humanitat i els jueus una multitud de possibilitats i de la llum.
Germans, anem pel camí de la llum i ser llum com Jesucrist és llum i com Déu (pare) és llum i tots junts emesos en un sentit (esperit d'amor de Déu) en un sol cos, juntament amb Déu (pare) i Jesucrist ens els reis i sacerdots durant tot l'univers creat per Déu en Jesucrist.
Salms-capítol 7.1
El Senyor és la meva llum i la meva salvació; Qui serà por? El Senyor és la força de la meva vida, dels quals seré por mi?
Salms-capítol 36,9
Perquè és el pou de la vida, en el seu llum veiem llum.
Salms-capítol 43, 3
Envia la teva llum i la veritat, em guia i portar-nos a la muntanya sagrada i Thy botigues.
El salmista és declara rep la llum de Déu (pare) i amb la llum de Déu el salmista és no té por de res, ni tan sols la mort, perquè si mor, el seu esperit que és llum reunir-se amb Déu que és llum en els núvols de la glòria, i que davant Déu (pare) veurà la llum i és que la llum és el que guiarà i portarà a Sió al cel, la Nova Jerusalem, conegut com la muntanya sagrada, que és el Tabernacle de Déu (pare), cos de Déu (pare).
Proverbis-capítol 13, 9
La llum dels justos rejoiceth però la làmpada (llum) dels impius (tots els que fan maldat) aniran.
Proverbis-capítol 15, 30
La llum dels ulls s'alegra el cor, bona fama engreix els ossos.
Germans llum alegra l'ànima i alegra el Déu. I com tenint llum? Seguint l'Evangeli de Jesucrist, arribar en les nostres actituds l'esperit d'amor de Déu, aconseguir en les nostres actituds l'esperit de la Justícia de Déu, busquem en les nostres actituds l'esperit de la temor de Déu, que així ingressos és el camí de llum i està en camí de talla de vareta perfecte. I si els nostres ulls tenen llum, nostre cos i la nostra ànima tindrà llum, germans és a través dels ulls i materials ulls espirituals que introdueixi el pecat, i que encamina que entra l'impiu quin és el camí de les tenebres, que és el camí de la mort espiritual (sofriment eterna). Déu fa no condonar amb la foscor. Déu fa no condonar mal.
Aquí hi ha complert la paraula del nostre Senyor i Salvador Jesucrist que diu: Matthew-capítol 13, vers 12, qui té la voluntat i en abundància; però l'únic que no té, fins i tot el que té voluntat de ser pres. Ho farà la Wicked (que és pel camí de les tenebres), el gran judici dia que sortirà la llum dels impius.
Déu va donar oportunitat i llum a tota la humanitat enviant-nos el seu estimat fill Jesucrist, però quan el Senyor ve a cadascú individualment, si l'ànima en aquell moment és com la lluna que té només la llum del sol, quan Déu pren la seva llum, foscor, llavors només ho seran separats per viure per sempre en el món de les tenebres.
Germans hem de créixer, tenim desenvolupar-nos, ens vam posar a caminar per la perfecta alçada Pol, hem d'anar a través del procés d'individuació, espiritual ha de recórrer el camí de la llum, així que grans dies deixi allà no ser llum de nosaltres, per ser digne de participar en el cos de Jesucrist que és llum i Déu (pare) que és la llum.
Selah-llum no es barregen amb la foscor! I aquells que estan sortint de la foscor!
Eclesiastès-capítol 11, 7
Realment és llum, suau i agradable als ulls per veure el sol.
Isaiah-capítol 2, 5
Venir, o casa de Jacob: i anem a caminar a la llum del Senyor.
Isaiah-capítol 5, 20, 30
Dels que diuen mal bé i bon mal: que conformen la foscor llum, i llum i foscor fan el rodar llavors bitter sweet i rodar llavors bitter sweet.
I bramarão contra ells aquell dia, rugeix com el mar: i si algú buscant la terra, Heus aquí la voluntat només veure tenebres i angoixa, i la llum es va enfosquir el seu assolações.
Efesis capítol 5, 8, 11, 13
Perquè en un altre temps foren tenebres, però ara sou llum en el Senyor (Jesucrist), caminar com a fills de la llum (Jesucrist)
I no comuniqueis en les obres infructuoses de les tenebres, però abans que qualifiqui.
Però totes aquestes coses solen manifestar-se, ésser condemnat per la llum perquè la llum tots els manifestos.
Germans és meravellós i suau la llum de Jesucrist i serà un plaer incomparable veure la cara de Déu (pare) com és, i aquí l'esperit de Déu fer una invitació, vine o casa de Jacob (església de Jesucrist) a peu en el camí de la llum de Jesucrist i de Déu (pare).
Germans aquest curs (Ai) és eterna patint (infern) per a tots els que canvien els valors morals de la humanitat, aquelles que transformar el mal bé i el mal en dret, que els cristians han de romandre constant en els manaments del Evangeli de Jesucrist, en les Sagrades Escriptures de la Bíblia.
Aquesta és la Carta Magna de la humanitat. Quan tot va canviar, cristians estem encara amb la nostra Constitució Moral i la Bíblia en absolut en aquest esperit recomanat des del començament.
Isaiah-capítol 42, 6, 9, 16, 24
Jo, el Senyor li diu justícia, et portarà de la mà i aconseguirà els concerts de la gent i a la llum dels gentils (la humanitat).
Heus aquí, han passat les coses antigues, i coses noves I anunciar i, abans de que vénen a la llum (Jesucrist), vola-los fer sentir.
I portarà la persiana d'una manera que mai no va conèixer, fer-los caminar pels senders que no compleixin; Em farà tenebres llum abans d'ells i torts coses rectes m. Aquestes coses es fan a ell i mai no abandonarà.
Qui va donar a Jacob (el poble de Déu) per botí i Israel (el poble de Déu) per estafadors? Potser no és el Senyor, qui va pecar i de maneres de les quals no volen caminar, no escolta al seu dret.
Germans. Aquí el Senyor Déu (pare) es torna contra el poble jueu per unir-los en pecat i per no escoltar la seva llei i Déu (pare) profetitza l'arribada de Jesucrist (Nou Testament) nou concert i que Crist Jesús és la llum de la humanitat, les primeres persones a la terra, el primer intent de Déu té un únic poble allà ja és una cosa del passat, i Déu (pare) va anunciar, però només els jueus com el seu poble, però totes les persones, totes les persones (tota la humanitat) i inclou Déu (pare) els jueus, aquesta nova església. I que aquesta humanitat que és espiritualment cec Déu (pare) us guiarà per un camí que mai no sabia i que ell Déu transformarà la foscor de la Humanitat a la llum, a través del seu fill Jesucrist i en aquest nou camí a través del poder de Déu (Evangeli de Jesucrist) (pare) ens diu: què ha anat malament, Déu (pare) farà bé i aquest nou poble de Déu (l'església de Jesucrist) Déu mai desamparara.
Germans, anem a pregar sobre aquest individu en ocults, li demano a Déu en nom de Crist Jesús el Natzarè: T'entreguem en els palmells de les mans totes les nostres tenebres en l'amor de Crist transforma la nostra foscor a la llum. I Déu (pare) que és Misericòrdia escolta la nostra pregària.
Aquella virtut germans i la llum del rostre de Jesús Crist és per sempre en la seva església, Amén
Nenhum comentário:
Postar um comentário